søndag 2. mars 2008

Nasjonalt og heterofilt sinnelag

Målmannen, en av våre ivrigste støttespillere, utviser et forbilledlig nasjonalt og heteorfilt sinnelag. Dårene i anti-frihetsorganisasjonen LLH blir kontant satt på plass. Mens lensmannen som uredd taler homodiktaturet midt i mot får velfortjent skryt. Dette er første skritt for å kaste av oss det homoseksuelle åk.

Målmannen arbeider også utrettelig for at det urnordiske, det ariske, språket igjen skal komme til heder og verdighet. På denne måten kan vi danne et bolverk mot undergravingen av det norske. Når flere og flere norske går over til homofilien vil videreføringen av arisk-norske gener naturlig nok stoppe opp, og den rene norske rase vil svinne hen.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Dette var en skremmende rasistisk blogg. Denne Målmannen er ikke halvveis så rasistisk som dette.

Anonym sa...

Nei, men Målmannen arbeider med saken. Med litt trening kommer Målmannen opp på et anstendig rasistisk nivå.

Bli med du også! Det er ganske lett å bli rasist, skal ikke så mye til egentlig. Det eneste problemet er at rasisme har fått et ufortjent dårlig rykte etter krigen.

Anonym sa...

ALTSÅ, før jeg leste dette har jeg intenst prøvd å lese å forstå det målmannen skriver om, men siden jeg har kranglet meg til fritak fra det overflødige tillegsspråket også kalt "nynorsk" som dette virker å ha blitt skrevet på (om det ikke var hans dialekt).

Jeg forstod ikke mye men synes ord som israel og jøder ofte ble gjengitt, ikke i artikler der dette skulle medføre negativ omtale naturligvis. Det var vel heller arabiske land og islam som ble stilt på "planken". nå er jeg verken fra arabiske land eller muslim, men for en nøytral part som har litt vett skal dette ikke være vanskelig å forstå.

Men hvis DU, målmannen eller noen av fanboy gestapoene hans leser dette så lurte jeg egentlig bare på om det var mulig å kommentere "bidragene" hans, om dette er ment å være rene prekener, eller om det rett og slett ikke er NOEN som er interesserte i det denne "wannabe Knut Hamsun men ikke i nærheten av mht det litterære" skriver.

Det siste låt mest fornuftig for meg men nå er jeg ikke Gud, eller jesus (hvilken gjeter beiter om vinteren? den fiktive?) så derfor har jeg desverre ikke det absolutte universelle svaret på dette.

HVA?! tenker nok mange av dere anti-abort støttende konservative kristne propaganda hjernevaskede borgere. HVA?! vet han ikke at han kommer til helvete for å skrive dette?.

Til dere har jeg å si at det er en sjanse jeg er villig til å ta. Der har jeg ivertfall gleden av å dele uendeligheten med hele det biologiske mangfoldet av dyr planter, fugler og fisk som valgte samme vei som meg, nemlig å ikke bli befølt under hofta av "Guds hånd"

Til sist vil jeg bare anbefale alle som leser dette om å slå opp definisjonen og betydningen av å være arier i et LEKSIKON så jeg får færre sjeler å overraske.


MVH helvetedømt verdensborger :)

Anonym sa...

Er det plutselig blitt galt å være kristelig-konservativ nå også?

Hvem styrte vel Tyskland stødige videre etter at NSDAP ble avsatt i et kupp ledet av USA og Churchill?

HVA????